Śląska Masa Krytyczna | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59537.74 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Podjazdy:772 m

Śląska Masa Krytyczna

Niedziela, 9 czerwca 2013 · dodano: 09.06.2013 | Komentarze 0

Impreza zapowiadana od dłuższego czasu, wiec trzeba było sie wybrać tym bardziej ze pogodę zapowiadali dobrą. W Kochłowicach umawiam się z Krzyśkiem i we dwoje śmigamy na zbiórkę pod spodkiem, na miejscu jesteśmy jako pierwsi ale nie trzeba było długo czekać już po chwili zaczęli się zjeżdżać kolejni uczestnicy. W sumie na starcie melduje się ponad 220 rowerzystów. Trasa biegnie przez Kolejne Śląskie Mista: Katowice, Siemianowice, Chorzów, Świętochłowice, Rudę Śląską, Bytom, Zabrze i Gliwice w każdym z tych miast dołączało się mnóstwo rowerzystów. W sumie na miejscu jest chyba z 1000 rowerów. W czasie masy spotykam mnóstwo znajomych osób nie ze wszystkimi nawet szło zamienić słowo, bo brakło czasu. Do domu wracamy przez Zabrze gdzie na granicy z Rudą Śląską łapię kapcia. Jakie było moje zdziwienie gdy okazało się ze przebiłem oponę Schwalbe z wkładką anty przebiciową zaledwie po 500km, podczas gdy niektórzy robią po 10000 tyś bez kapcia - sprawcą był 5-cio centymetrowy gwóźdź. Na szczęście zapasową dętkę miałem ze sobą, wymiana poszła sprawnie i już po 8 minutach mogliśmy kontynuować jazdę.