Szlak Zabytków Techniki - Elektrownia Łaziska | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Temperatura:-2.0

Szlak Zabytków Techniki - Elektrownia Łaziska

Sobota, 16 marca 2013 · dodano: 16.03.2013 | Komentarze 1

Pierwsza okazja żeby przetestować szosę na dłuższym odcinku. Do Mikołowa ze średnią powyżej 30 km/h. Na rynku czeka już stała ekipa i ruszamy w stronę Łazisk Górnych. I już na pierwszym stopie... gleba pierwsza w tym roku i pierwsza na szosie :) Zagapiłem się i zapomniałem wypiąć się z pedałów no i pyk. :)
Dalej już jazda w peletonie turystyczną prędkością.

Fabryka Chmur z Bliska © man222

Na miejscu po zakupie bilecików dostajemy kamizelki i z przewodnikiem zwiedzamy muzeum. Gościu dość ciekawie opowiada z szczegółami o historii jak i teraźniejszości Elektrowni Łaziska. Powrót do Mikołowa w 4 osoby gdyż w Łaziskach rozdzielamy się z grupą Tyską i Sebastianem i Elą, podczas pożegnania rower dostaje mocniejszego podmuchu wiatru i przechyla się się na nogę którą nie wypiąłem z pedała no i dup... leżę po raz drugi :). No cóż takie uroki jazdy w SPD, ale korzyści tez są min. mniej siły potrzebnej na podjazd pod wzniesienie oraz brak opcji ześlizgnięcia się buta z pedała.

Uwaga wysokie Napiecie © man222

Dzisiejszy dzień obfitował w super pogodę i gdyby nie wiatr można by powiedzieć ze to już wiosna pełną parą. Jak to w pewnej piosence śpiewali: "Oprócz błękitnego nieba nic mi więcej nie potrzeba..." I to powoli staje się moim mottem.