Przestój | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59551.63 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

h km/h:

Przestój

Sobota, 23 lutego 2013 · dodano: 23.02.2013 | Komentarze 7

Ostatnim czasem jestem strasznie zabiegany kładę się spać po 24 wstaję o 04 i do roboty jadę samochodem przez cały tydzień nie było czasu ani chęci usiąść na rower, może w przyszłym tygodniu znajdę trochę czasu bo zacznę chodzić zmianę nocną a w dzień ma być super pogoda.

Może wpadnie jakaś 100 a najlepiej 150 :) Bo taki własnie chcę dystans pokonać w tegorocznym IV Śląskim Maratonie Rowerowym i od najbliższego czasu chcę rozpocząć intensywne przygotowania do maratonu.

W wolnym czasie zakupiłem kilka części do szosy i rower wygląda coraz to lepiej, w sumie brakuje jeszcze tylko klamkomanetek i hamulców.

Przy okazji zakupiłem ciekawy wolnobieg do Meridy - genialny na ostre podjazdy, tylko będzie trzeba dobrze wyregulować przerzutkę.
Części do szosy © man222

Nowy wolnobieg dla Meridy © man222

Franek810 | 06:00 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Jest opcja - tylko zalogowani ,ale doszedłem też do wniosku że taki "anonimowy lejewoda" to jest w stanie otworzyć konto na Bikestets tylko po to żeby logując się z niego pisać ,aby sobie czas czymś zająć ,bo taki na rower nie wsiądzie ,woli pół dnia klikać w klawiaturę i bawić się w Alfę i Omegę na Bikestats.
Jest jeszcze opcja - USUŃ KOMENTARZ i z tej opcji z pewnością skorzystam jak mi pojawi się na blogu jakieś "indywiduum" i zacznie produkcję swoich "nauk społecznych".
wloczykij
| 22:10 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Franek... dobrze że dorzuciłeś swoje 3 grosze bo mimo że blogi tutaj są publicznie dostępne i prowadzone przez ludzi na różne sposoby, niektórzy próbują narzucić innym swój tok myślenia i to najczęściej anonimowo. Niestety chcąc nie chcąc trzeba się do tego przyzwyczaić ....
Franek810 | 15:38 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Acha ,i jeszcze jedno ,.... w końcu nie żalisz się na duże wydatki i że Cię te zakupy obdzierają z ostatniego grosza tylko o to że mało czasu masz na jazdę ,więc tym bardziej "Piesiec" pisze nie w temat sprawy ,... to tak na marginesie.

Odezwałem się może i nieproszony ale takie komentsy jak ten "Pieśca" po prostu warto kontrkomentować.
Franek810 | 15:31 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj No tak to jest z tym rowerowym czasem ,raz jest go więcej raz mniej.
Jakiś czas tu nie zaglądałem bo widziałem że statystyka zastygła ale widzę że kompletujesz *Szoskę* ostro ,fajnie te nówki się prezentują. I zapewne będziesz miał super na czym latem pojeździć.
Pozdrawiam.

P.S. Pyjter ,a "Piesiec" jak to piesiec ,nie napisze nic pozytywnie jedynie poskamleć potrafi ,znam paru takich z Bikestats którzy zbyt sfrustrowani ,siadają przed kompem i leją żale .
Tak czytam ten jego koments i też się zastanawiam co miałby wyrażać ,pochwałę czy pogardę ,zazdrość że Ciebie stać ?, w końcu ciężko pracujesz na kopalni więc za pracę jest płaca. Ten jego koments to mnie zalatuje na zwyczajne prostackie pouczanie co masz w życiu robić a co nie !
Jak się o rower dba i kocha jazdę to człowiek wielu innych rzeczy potrafi sobie odmówić ,ja też lubię inwestować w rowery ,bo One są dla mnie jak Rodzina.
wloczykij
| 10:35 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Piesiec ty mi się żalisz czy mnie pouczasz?
Bo nie widzę żeby gdzieś narzekał....
Na pewno są tacy którym jest gorzej taki kraj taki świat, jeden jest na szczycie drugi na dnie... mi się tez nie przelewa... ale odmawiam sobie wielu a nawet bardzo wielu rzeczy aby spełniać swoje marzenia.
A jeśli nie stać cie na coś dla rowera, to może najwyższy czas żeby zrezygnować z internetu i zainwestować w rower...?
szczepan
| 08:43 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Jeśli szukasz hamulców mam 105''ki w idealnym stanie. Jeśli jesteś zainteresowany pisz na PW
Piesiec | 05:45 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Nie narzekaj, ja też jestem zabiegany pracuję ponad siły, ale o zakupie czego kolwiek do rowera nie myślę juz od dłuższego czasu. Ciesz się, że Cie na to stać bo są tacy którym jest gorzej.
Pozdrower

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzedm