Walentynowe prostowanie kości | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Walentynowe prostowanie kości

Czwartek, 14 lutego 2013 · dodano: 14.02.2013 | Komentarze 0

W te niby święto, w całości spędzone na załatwianiu różnych spraw od latania po urzędach po zakupy. Wieczorem chwila wytchnienia no to wpadłem jeszcze do PTTK, od dziś jestem członkiem tej mafii. Zobaczymy co z tego wyjdzie, zapisałem się aby poznać nowych ludzi i mieć większą motywację do dalszych wypadów.

O 22 w końcu udało mi się znaleźć chwilę czasu, więc oznajmiłem żonce że idę zrobić mały objazd Kochłowic a zarazem rozprostować trochę nogi. Pojechałem ul. Wyzwolenia w stronę Wirku, tam na Mrowczej Górce pokaźnych rozmiarów dzik przebiegł mi drogę ale w bezpiecznej odległości ok 10-15m, potem ul. Wirecką zjechałem do rynku w Kochłowicach i udałem się w stronę Panewnik, tam znów spotkałem mnóstwo zwierzyny na okolicznych polach, naliczyłem się m.in. 4 łanie, 3 sarny, 4 zające. Przed lasem zawróciłem i z powrotem ul Piłsudskiego dojechałem do Rynku, następnie ul Wirecką ale w przeciwnym kierunku niż poprzednio dojechem do ul Wyzwolenia gdzie w krzaczkach zakochani świętowali dzisiejsze niby święto. Zostawiłem ich w spokoju i udałem się w stronę ul Oświęcimsiej i okolice dużego parkingu na jej zakończeniu. Tam zakochani chyba tez świętowali.... ale przeszkodziła im Policja, chyba byli zazdrośni :), ja długo nie czekając zawróciłem i udałem się do domu.