no i przymusowa przerwa.... | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59537.74 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

h km/h:

no i przymusowa przerwa....

Poniedziałek, 28 stycznia 2013 · dodano: 28.01.2013 | Komentarze 8

Zostałem tatą teraz cały czas który poświęcałem na rower trzeba przerzucić na dziecko i żonę...

ps. jakby ktoś miał przyczepkę na sprzedaż to dajcie znać:P
Kategoria Mój Śląsk

TomekChorzow
| 03:25 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj Serdeczne gratulacje :) Zawsze taka wiadomość BARDZO cieszy. Teraz pomagaj Żonie a na rower przyjdzie czas. Te chwile kiedy Dziecko się rozwija, rośnie, nabiera nowych umiejętności tak szybko mijają i są takie ulotne. Żadne zdjęcia czy filmy tego potem nie oddadzą, choć zachęcam Cię byś je oczywiście robił. Ani się nie spostrzeżecie jak szybko mały urośnie - sam to wiem po sobie. Moi 3 synowie (21 lat, 19 lat i 14 lat) już mnie przerośli i patrzymy z Żoną w nostalgii na stare zdjęcia..W każdym razie jest szansa, że za kilka-kilkanaście lat będziesz miał kogo wprowadzać w "rowerowanie":) Trzymajcie się zdrowo i niech Wam Synek "Rośnie w mądrości, w latach, w łasce u Boga i u ludzi" - jak pisał św. Łukasz o małym Jezusie.
gozdi89
| 07:59 wtorek, 29 stycznia 2013 | linkuj Gratulacje Piotrze
wloczykij
| 22:18 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj Dziękuje :) Chłopczyk :D
bikeholiczka
| 19:21 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj Gratulacje ;)
Bod10
| 19:11 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj Gratulacje - chłopczyk czy dziewczynka ?
LeeFuks
| 18:04 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj ten tytuł oznacza radość, czy smutek z tego pięknego wydarzenia :)? Gratulacje chopie dla Ciebie i żony (w szczególności), dużo cierpliwości i siły!!! a na rower zawsze znajdzie się chwila :)
Franek810 | 11:46 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj Ode mnie też GRATULACJE !!!
Niech Wam się zdrowo rozwija i przynosi dużo radości.
To teraz Piotrze najważniejszy Rodzinny Skarb a Twoim obowiązkiem i najważniejszą życiową sprawą jest obecnie wszelaka pomoc i wsparcie dla Żonki.
O rowerze (przyczepce rowerowej) dla Maluszka będziesz miał jeszcze czas pomyśleć ,teraz jest już coraz więcej ofert sprzedaży takich sprzętów.
Najważniejsze Wasze Zdrowie żebyście oboje mogli się wspierać w wychowywaniu dziecka ,żeby na starcie starać się niczego nie zaniedbać.
Pozdrawiam całą Waszą Rodzinkę (bo teraz to już Rodzinka). Życzę Mocy Wytrwałości.
Byle do Wiosny ,takiej słonecznej i ciepłej Wiosny .
Adi70
| 11:24 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj WIELKIE GRATULACJE ......a co do przyczepki to ogladałem www.tablica.pl w dziale rowery to spotkałem się ofertami sprzedaży przyczepek używanych oczywiście ...jeszcze raz gratuluję

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tobue