Park Śląski | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Park Śląski

Niedziela, 30 grudnia 2012 · dodano: 30.12.2012 | Komentarze 5

Dziś dość spontaniczny wyjazd bo planowany o 22 dzień wcześniej.. Jako ze z pracy wyszedłem o 6.30 a u mówiliśmy się z Franek810 o 10 na Panewniku na wyspanie zostało bardzo mało czasu, ale postanowiłem w ten sposób wykorzystać każdą minutę. Wstałem o 9 szybkie śniadanko i w drogę Franek już czekał przy wjeździe na Rybaczówkę, przywiózł mi kask za co wielkie dzięki!!!! Po chwili rozmowy postanawiamy jechać do Parku Śląskiego przez Załeże i oś Tysiąclecia. Na miejscu objeżdżamy wielką pętle, przy okazji robimy zdjęcia, gdzie się da, a ja w między czasie podbijam sobie pieczątkę w kasie ZOO i powoli tą samą drogą wracamy do domu. Ja podjechałem jeszcze na Kamionkę odprowadzić Franek810 i potem już przez Panewniki do domu.

Pogoda dziś była idealna, może i dlatego na drogach jak i w parku multum rowerzystów...

Jutro jeszcze krótka trasa na zakończenie sezonu i to by było na tyle w tym roku

Przynajmniej pedałować nie musi.... © man222

Planetarium w Parku Śląskim © man222
Kategoria Planowane wypady

wloczykij
| 18:28 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Ja postaram się być o 10 w Mikołowie, bo mam trochę ograniczony czas jutro do ok11
Bod10
| 18:02 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Koń to chyba powinien po części dla pieszych podróżować ?
Franek810 | 17:34 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Ten Jeździec i Koń mnie zachwycili ,bo nie każdy koń tak spokojnie się da kierować sobą w większym ruchu a ten sobie spokojnie wiózł jeźdźca .

Dzięki Piotr za wspólne rowerowanie niedzielne.
Jutro jedziemy z karmą dla zwierzaczków pod choinkę i do paśnika ,muszę zobaczyć ten krzyż w lesie.
Wyjeżdżał będę z domu to zadzwonię ,ale nie wcześniej jak o 10.00.
wloczykij
| 15:32 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Dobrze pamiętasz obok jest wesołe miasteczko niedaleko tez jest zoo oraz "słynny" stadion Śląski :D Ale w każdym razie zapraszam na Śląsk :) u nas nie tylko kopalnie :) pojeździć tez jest gdzie.
completny
| 15:22 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Heh, czekałem aż w końcu ktoś ze Śląska wrzuci zdjęcie Planetarium. Byłem tam w pierwszej klasie gimnazjum czyli jakoś w listopadzie 2006 roku. Niedaleko chyba jest to całe Wesołe Miasteczko jak dobrze pamiętam :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa uwala