Bojszowy i inne wsie | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Bojszowy i inne wsie

Sobota, 17 listopada 2012 · dodano: 17.11.2012 | Komentarze 2

Wycieczka planowana już od dłuższego czasu, w planach było głównie odwiedzenie gminy Bojszowy, a żeby nie wracać tą samą drogą postanowiłem zrobić pętle.

Z domu wyruszyłem ok 12, dosyć późno ale byłem trochę niezdecydowany bo przez 2 dni miałem problemy żołądkowe, ale skoro mi się trochę poprawiło od razu startowałem. Mimo iż już było 30 minut po 12 to w lesie utrzymywała się mgła, ale zapowiadali na weekend pogodę wiec jadę dalej.

Dolina Jamny © man222

Na początek wjechałem na Kamionkę gdzie w sobotę i niedziele odbywają się wyścigi psich zaprzęgów, pare zdjęć mała naprawa rowera, i ruszam dalej w stronę Tychów.
Wyścigi psich zaprzęgów © man222

W zawodach startowało bardzo dużo Słowaków i Czechów, ale najwięcej było Polaków i to z całej Polski.

Z Tychów pojechałem na Świerczyniec skąd prosto na Bojszowy, zebrałem pieczątkę z kościoła na KOT oraz na Kolarską Odznakę Pielgrzyma, po czym pognałem na Bieruń, potem szybko na Lędziny gdzie również podbiłem książeczki. Z Lędzin objazdem nakładając trochę drogi jadę strasznie dziurawą drogą a na dodatek strasznie wąską dojeżdżam do Chełma Śląskiego w którym to standardowo odwiedzam kościół i zbieram pieczątki.

Kościół w Chełmie Śląskim © man222

Z Chełma Śląskiego jadę na Imielin a potem przez Kosztowy do Mysłowic gdzie chcę odwiedzić Centralne Muzeum Pożarnictwa, lecz niestety jestem za późno i już wszystko jest pozamykane, zaczyna się ściemniać wiec postanawiam już bez żadnej pauzy wracać do domu.

Dzisiaj licznik przekroczył 5000 km oraz zaliczyłem kolejne gminy. Dzień moge uznać za udany. Jutro w planach Wisła i przełęcz Salmopolska.