Tyski Nocny Rajd Rowerowy | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Tyski Nocny Rajd Rowerowy

Środa, 31 października 2012 · dodano: 01.11.2012 | Komentarze 3

Wyjazd trochę spontaniczny mimo ze planowany, pierwotnie jechać miałem na miejsce zbiórki autem z rowerem w bagażniku. Ale skoro tomek zaproponował wspólną jazdę do Tychów, nie wypadło odmówić i zaczęło się kombinowanie w pracy, bo teoretycznie pracuję do 22 a umówiłem się z Tomkiem o 20.30 w Kochłowicach na rynku, pare telefonów i ok. Mogę ociekać o 20, szybki prysznic i o 20.30 jestem na Orlenie w Kochłowicach gdzie zniecierpliwiony Tomek czeka już od 30 minut. Długo nie zwlekając ruszamy w stronę Panewnik, potem przez Starganiec, Podlesie i Wilkowije docieramy do Tychów.
Na miejscu meldujemy się godzinę przed czasem, wpadam jeszcze na 5 hamburgerów do McDonalda, gdy kończę jeść zaczynają pojawiać się pierwsze osoby Min Sebastian z Łazisk i Marian z Mikołowa potem już reszta z Tychów. Podjeżdża również telewizja TVS i proszą mnie o kilka zdań lecz na 100% tego nie wyemitują. O 22.30 Ruszamy w stronę Paprocan by w końcu wylądować w Cielmicach niedaleko boiska zespołu OGRODNIK CIELMICE. N a miejscu koledzy próbują rozpalić ognisko i po dłuższej chwili im się to udaje:) Wszyscy zadowoleniu grzeją najpierw nogi i ręce a potem kiełbaski. Wszyscy zadowoleni, uśmiechnięci i troszkę zmarznięci ok 2 wyruszamy w drogę powrotną przez Mikołów aż na Rude Śląską.