Praca i Katowice | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Praca i Katowice

Czwartek, 18 października 2012 · dodano: 18.10.2012 | Komentarze 1

Wczoraj zobaczyłem dziś już musiałem mieć :) oczywiście gadżety bikestats od "kosma100" tak więc od razu po pracy pognałem w stronę Katowic. Moja kolekcja wzbogaciła o wpinke i naszywkę a dla zony kupiłem super kolczyki z których mam nadzieje się ucieszyła bo mi bardzo się podobały. Jeszcze raz Monika dzięki :) na pewno moje zakupy się na tym nie skończą :)

aktualizacja godz. 22.50
Bardzo mnie ta dzisiejsza trasa zmęczyła, przeważnie tak się nie męczę robiąc 100 km i więcej ale dziś bardzo ciężko się jechało myślałem ze to z powodu pogody:) gdy przyjechałem do domu coś mnie tkneło i rozebrałem koło jak się później okazało ośka była w 2 częściach, weekend i tak miał być bez roweru bo na studia dojeżdżam do Jaworzna autem, ale wydaje mi się ze rozbrat z rowerem potrawa trochę dłużej. :(