Rudzka Rowerowa Masa Krytyczna | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Rudzka Rowerowa Masa Krytyczna

Piątek, 28 września 2012 · dodano: 28.09.2012 | Komentarze 1

Moja pierwsza masa w mojej rodzinej Rudzie Śląskiej ale za to z jakim zaskoczeniem sie spotkałem gdy dotarłem na miejsce zbiórki i zobaczyłem ilośc uczestników, oglądając zdjęcia z poprzednich spotkań nie spodziewałem sie aż tylu rowerzystów. Punktualnie o 18 wystartowała z rynku Rudzka Rowerowa Masa Krytyczna kierujac sie na Chebzie dojechaliśmy na Godule następnie przez Orzegów i Rude, po godzinie jazdy docieramy do rynku gdzie szelamy sobie foto i rozjezdzamy sie do domów. Ja jade jeszcze na Halembe odprowadzic Wojtka z Mikołowa, po drodze doganiamy jeszcze koleżanke z Halemby w ekstra krótkich spodenkach brrr a mi w długich pizdziało ;) No ale widocznie gorąca dziewczyna ;) Rozstajemy się kawałek od lasu który to odziela Rudę od Mikołowa. Mnie po chwili wyprzedza autobus ;) ja długo nie zastanawiając sie siadam mu na tyłku i dojezdzam w ekstra tępie do kochłowic.