59 Zakończenie Turystycznego Sezonu Kolarskiego - Chudów 2016 | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59537.74 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

59 Zakończenie Turystycznego Sezonu Kolarskiego - Chudów 2016

Niedziela, 16 października 2016 · dodano: 16.10.2016 | Komentarze 3

Jak co roku pojechałem dziś do Chudowa na Zakończenie Turystycznego Sezonu Kolarskiego, ma miejscu zagościłem tylko chwilę, bo czasu na rower dziś mało było a chęci na kręcenie były... mimo nie za ciekawej pogody :).

Mimo kiepskiej pogody ludzi dużo się zjechało
Mimo kiepskiej pogody ludzi dużo się zjechało © włóczykij

Koniki a na pierwszym planie pastuch
Koniki a na pierwszym planie pastuch © włóczykij

Granica powiatów
Granica powiatów © włóczykij

Skarbnik
Skarbnik © włóczykij

Skarbnik był postacią przychylną ludziom, ostrzegał górników przed grożącym tąpnięciem, zalaniem i pożarem, mógł także zaprzyjaźnić się z górnikami. Wobec osób które były leniwe, niesolidne, skąpe i złorzeczyły w kopalni, skarbnik bywał jednak bardzo zawzięty i mściwy. Ukazywał się najczęściej pod postacią starego, brodatego górnika z kagankiem w ręku, potrafił też przybrać kształt kozy, konia, psa, myszy, żaby, pająka, muchy. Mógł także pozostawać niewidzialny, wówczas górnik mógł wyczuć jego obecność bądź słyszeć stukanie.

wloczykij
| 19:11 niedziela, 16 października 2016 | linkuj limit - wcale się nie dziwię, ja miałem niecałe 15 km i się grubo zastanawiałem :)
filip - przy Białym Domku na Paniówkach
gizmo201
| 15:44 niedziela, 16 października 2016 | linkuj ten obelisk z granicą powiatów to w którym miejscu się znajduje!?
limit
| 13:48 niedziela, 16 października 2016 | linkuj Mieliśmy być Cyklozą ale u nas od samego rana deszcz i jakoś nikt nie wykazywał entuzjazmu dla jazdy w takich warunkach na takim dystansie :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iasto