Burloch Arena | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Burloch Arena

Poniedziałek, 29 czerwca 2015 · dodano: 29.06.2015 | Komentarze 2

Troszkę wolnego po pracy to postanowiłem zagospodarować ten wolny czas i wybrać się w północne rejony Rudy Śląskiej a dokładnie jako cel obrałem Burloch Arene w Orzegowie, jest to kompleks sportowy w skład którego wchodzi lodowisko, boisko do rugby czy tor do jazdy na rolkach... na który niestety na rowerze wjechać nie wolno... Objechaliśmy w sumie niezły kawałek Rudy Śl w tym rejony w które staram się nie zapuszczać i kilka nowo powstałych dróg rowerowych.

Schody donikąd, na Śląsku dosyć często spotykane
Schody donikąd, na Śląsku dosyć często spotykane © włóczykij

Wieli piec Huty Pokój... industrialny zabytek
Wieli piec Huty Pokój... industrialny zabytek © włóczykij

Burloch Arena na Orzegowie, cel dzisiejszego wyjazdu
Burloch Arena na Orzegowie, cel dzisiejszego wyjazdu © włóczykij

W Rudzie Śląskiej przybywa dróg rowerowych
W Rudzie Śląskiej przybywa dróg rowerowych © włóczykij

Tu za czasów mojego dzieciństwa było boisko... teraz dzieci przed komputerami i smartfonami © włóczykij