Rehabilitacja cz.4 | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:Long Way

Rehabilitacja cz.4

Piątek, 3 kwietnia 2015 · dodano: 03.04.2015 | Komentarze 2

Już wiem dlaczego niektórzy kupują kozy
Już wiem dlaczego niektórzy kupują kozy © Dan Bilzerian

Wszystko idzie ku dobremu.... jadąc na rowerze już praktycznie nie odczuwam bólu, chodząc jeszcze coś tam boli ale już nie kuleję. Dziś kolejny z rzędu wyjazd w lasy, gdzie bez samochodów można na spokojnie sobie pośmigać i przemyśleć niektóre sprawy...

Jazda po lesie w ostatnich dniach do łatwych nie należała
Jazda po lesie w ostatnich dniach do łatwych nie należała © włóczykij

Ale za to widoki - pierwsza klasa
Ale za to widoki - pierwsza klasa © włóczykij

Las budzi się do życia, po zimowej wegetacji
Las budzi się do życia, po zimowej wegetacji © włóczykij

Starganiec - od strony plaży nudystów
Starganiec - od strony plaży nudystów © włóczykij

Dziś przejechane kilka nowych duktów leśnych
Dziś przejechane kilka nowych duktów leśnych © włóczykij

Przez jakiegoś DEBILA o mało bym się nie połamał, w ostatnim momencie zauważyłem rozciągniętą siatkę na drodze © włóczykij

Wielkanoc za dwa dni a tutaj bombki wiszą? Coś jest nie tak!
Wielkanoc za dwa dni a tutaj bombki wiszą? Coś jest nie tak! © włóczykij

Reta Śmiłowicka o zachodzie słońca... dziś mnie słonko uraczyło swoją obecnością © włóczykij

Dziś Wielki Piątek... dla mnie miejsce wyjątkowe więc w ten dzień musiałem tu być © włóczykij

W Panewnikach na łąkach przy lesie i Kłodnicy powstanie kolejne osiedle
W Panewnikach na łąkach przy lesie i Kłodnicy powstanie kolejne osiedle © włóczykij

Lisia norka, pewnie za kilka tygodni będą biegały nieopodal małe liski
Lisia norka, pewnie za kilka tygodni będą biegały nieopodal małe liski © włóczykij

Nowe drogi, nowe znajomości.... ale o starych nie możemy zapominać
I podsumowując moją rehabilitacje...
Nowe drogi, nowe znajomości.... ale o starych nie możemy zapominać © włóczykij