Rehabilitacja cz. 2 | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Podjazdy: 74 m
Kalorie: 380 kcal

Rehabilitacja cz. 2

Środa, 1 kwietnia 2015 · dodano: 01.04.2015 | Komentarze 2

Nad polską od wczoraj szaleją straszliwe wichury, a pogoda płata figle, raz słońce raz deszcz, następnie śnieg potem znów słońce by za chwile  rozpętała się burza i można by powiedzieć ze tak w kółko mi na szczęście udało się ok 15 znaleźć okienko pogodowe i godzinkę kręciłem po okolicznym terenie. Noga dalej boli...

Powiększające się zalewisko niedaleko mojego osiedla

Powiększające się zalewisko niedaleko mojego osiedla © włóczykij

Z jednej strony super pogoda, a za mną burzowe chmury
Z jednej strony super pogoda, a za mną burzowe chmury © włóczykij

Durze gniazdo, prawdopodobnie jakiejś sowy
Durze gniazdo, prawdopodobnie jakiejś sowy © włóczykij

Od wczoraj bardzo mocno wieje, przewrócone drzewa na każdym kroku
Od wczoraj bardzo mocno wieje, przewrócone drzewa na każdym kroku © włóczykij