Do Mikołowa | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59537.74 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:Long Way

Do Mikołowa

Środa, 18 marca 2015 · dodano: 18.03.2015 | Komentarze 2

Wyjazd z kolegą do Mikołowa do sklepu z bagażnikami samochodowymi zorientować się w cenach, po drodze spotykamy mnóstwo rowerzystów, widać że pogoda wyciąga ich z domu, w Kochłowicach wyprzedza nas Franek810 i bez słowa jedzie dalej... nie tak zachowuje się osoba z którą przejechało się niejeden km... :(

Moje kochane maki a w tle Trzy Korony
archiwum - Moje kochane maki a w tle Trzy Korony © włóczykij

wloczykij
| 17:42 czwartek, 19 marca 2015 | linkuj Dzięki za piosenkę z dedykacją ale z całym szacunkiem to ty zachowujesz się małe dziecko min. ciągle się obrażając o coś... a co do twojego wczorajszego komentarza to kolarze w całej Polsce umieją powiedzieć cześć i nie patrzą na wiek czy płeć ale są też tacy co umieją odwrócić głowę w drugą stronę... Tak jak wspinałem kiedyś tam "pewne rozdziały trzeba zamknąć.." a ty mnie w tym utwierdziłeś...
Pozdrawiam i życzę szerokości...
Franek810 | 13:43 czwartek, 19 marca 2015 | linkuj Ha,ha,ha.Wrzuć se na luzik Piter, sam do takiej sytuacji poniekąd doprowadziłeś.
między innymi tym komentsem z - Niedziela, 14 września 2014 .
Przecież nie musimy się sobie kłaniać w pas. Jechałem swoim tempem i na pogaduchy i tak czasu nie było. Ciebie nie trudno było nie rozpoznać.
W końcu ty i twój kolega też mogliście się odezwać w jakiś ludzki sposób skoro mnie poznałeś że to ja was wyprzedziłem.
Mnie uczyli w szkole że to młodszy pozdrawia starszego i np.facet, kobietę, a nie odwrotnie.
Ja się tam nie gniewam, ani mi to w głowie, jedź swoje i z tymi co mają z tobą po drodze i będzie wsio w porządku. Nie zaklinam się, że już razem nigdy gdzieś nie wyskoczymy.
A bagażnik samochodowy na dach tzw.airbag mogę ci zaoferować z Taurusa (o ile o coś takiego ci chodzi), szczegóły do uzgodnienia, bo mam go u Rodziców. Raz był używany na wyjeździe nad morze i do tego czasu sobie leży na strychu.
Tak że wciepuj na luzik, zabawki leżą tam gdzie powinny, siadej na zic i goń zające bo o to głównie w tym naszym pedałowaniu przecież chodzi.
Pozdrowienia dla Małżonki i Matika.
P.S I nie bydź taki zmierzły bo Twoja z tobą nie strzymie :D :D :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa winal