Bujaków | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Bujaków

Wtorek, 17 marca 2015 · dodano: 17.03.2015 | Komentarze 3

W końcu się przełamałem i ruszyłem w miasto, częściowo zmotywowany zdjęciami wiosny wrzucanymi na BikeStats-a a częściowo prośbami zony która już zemną w doma wytrzymać nie umie. Pojechałem na kolarce, bo w Meridzie rozwalony suport. Ubrałem się w krótkie spodenki i długą bluzę i dopóki słońce było wysoko jechało się w ok,ale tragiczny był powrót...

Wiosna pełną gębą
Wiosna pełną gębą © włóczykij

Krokusy prężą się w zachodzącym słońcu
Krokusy prężą się w zachodzącym słońcu © włóczykij

Miejmy nadzieję że śniegu już nie będzie
Miejmy nadzieję że śniegu już nie będzie © włóczykij

I grubas po dwóch miesiącach niejeżdżenia
I grubas po dwóch miesiącach niejeżdżenia © włóczykij

Goofy601
| 19:43 wtorek, 31 marca 2015 | linkuj Zaiste dorodna ta wiosna :)
pablo84
| 06:05 środa, 18 marca 2015 | linkuj No dobrzesz prawisz Adam. Ja jeszcze nie widziałem rowerzysty co by się na krótko skusil a tu masz ... Aczkolwiek wczoraj o 21 spotkałem piechura w szortach i bluzie spotkalem?!

No Piotrze spotkanie w przyszłym tygodniu się szykuje :-). Do zoba :-)
limit
| 19:52 wtorek, 17 marca 2015 | linkuj Grubasa toś jeszcze nie widział ;-p Przyjedź na spotkanie Cyklozy to sobie na żywo obejrzysz ;-p Ale hardkorowo pojechałeś. Ja cały czas w zestawie jak na zimę śmigam. W dzień jedynie letnie rękawiczki i bez bandanki na gębie ale tak to full zestaw i wcale się nie przegrzewam.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losie