Pszczyna na szybko | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Kalorie: 3086 kcal

Pszczyna na szybko

Sobota, 27 września 2014 · dodano: 27.09.2014 | Komentarze 1

Choć ten dzień miał wyglądać inaczej wyszła całkiem niezła wycieczka. W planach na dziś był Rajd na Orientacje po Katowicach na dystansie 100 km ale zaspałem obudziłem się przed 8 a z łózka wyszedłem przed 10 - takie uroki wolnych weekendów. Jako że innych planów na dziś nie miałem to czas uciekał i uciekał aż do 14 gdy postanowiłem odwiedzić brata w Katowicach - Podlesiu, potem wpadłem na pomysł odwiedzić Tychy a dokładnie Paprocany jako że byłem blisko Kobióra to i tam dojechałem. Będąc w Kobiórze wpadłem na genialny pomysł odwiedzić Pszczynę, na miejscu robię trochę zdjęć z czego tylko dwa wychodzą jako tako i udaję się w drogę powrotną, żeby nie wracać przez lasy w których pełno błota pojechałem drogą 935 w kierunku Żor a tam wiślanką do Łazisk Górnych i dalej przez Mikołów, Podlesie i Ligotę do domu. I w ten sposób nic nie planując wyszła ładna spontaniczna wycieczka z ładną ilością kilometrów. Jutro w planach....