Pieniny - dzień 1 | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59954.12 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.28 km/h i się wcale nie chwalę.

h km/h:

Pieniny - dzień 1

Czwartek, 19 czerwca 2014 · dodano: 02.07.2014 | Komentarze 6

Rodzinny wyjazd na 4 dni w Pieniny
Czego człowiek może chcieć więcej: rodzinka, rowery, góry, słońce i daleko od domu.
Noclegi mieliśmy zapewnione w prywatnym domku we wsi Sromowce Niżne nad Dunajcem - miejscowość słynąca  ze spływów tratwami. A jak dla mnie jest to idealna baza wypadowa na wypady rowerowe te dalsze jak i te rodzinne po okolicy. Osobiście mogę polecić każdemu kto chciałby spędzić czas z rodziną na rowerach.

W pierwszy dzień objechaliśmy z rana całą wieś, zaskoczyła mnie ilość rowerzystów których było dużo więcej niż pieszych.

Ołtarz an Boże Ciało z tratwą flisacką

Mateo © Włóczykij

Wycieczka go wymęczyła
Wycieczka go wymęczyła © Włóczykij

Być na Słowacji i się nie napić Kofoli to byłby grzech