Zlot dzień 3 - Powrót: Pokrzywna - Ruda Sląska | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Podjazdy:1191 m

Zlot dzień 3 - Powrót: Pokrzywna - Ruda Sląska

Niedziela, 18 maja 2014 · dodano: 20.05.2014 | Komentarze 5

ZLOT PODROZEROWEROWE.INFO w Pokrzywnej 16-18.05.2014

No i nadszedł ten dzień gdy każdy wyrusza w swoja stronę

Noc przebiegła nadzwyczajnie spokojnie zasnąłem od razu nawet chrapanie czy pakowanie się innych mi nie przeszkadzało, wstałem o 7 i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to słońce za oknem -  nie widziałem go przeszło tydzień. Zanim zjadłem śniadanie wyszedłem jeszcze na dwór sprawdzić stan asfaltów, suche to one nie były ale już nie płynęła nimi rzeka wody - tak jak to było dzień prędzej.
Powoli zaczynam się zbierać  a w między czasie zjadam na śniadanko wczorajszą kiełbaskę upieczona na ognisku i do ostatniego momentu kombinuję jakby tu wracać, bo pierwotnie miałem wracać z Karolem i grupa Krakowską najkrótszą droga na Śląsk, czyli tak jak dojechaliśmy do Pokrzywnej, jako że tą trasę znałem doskonale i jest ona dla mnie bardzo nudna i męcząca, postanowiłem jechać z Pawłem (Tytan) z Warszawy w stronę Częstochowy razem docieramy do Mosznej, gdzie chcę zwiedzić park przy zamku, ale za wstęp wołają sobie 6 zł - No bez przesady i robię kilka fotek za płotu, pod zamkiem postanawiamy się rozstać Paweł jedzie zobaczyć Opole a ja postanawiam przez Zdzieszowice wjechać na Górę św. Anny. Sam przejeżdżam max 10-15 km i przed Krapkowicami zauważam dwóch kolarzy z sakwami, długo nie czekając postanawiam ich dogonić okazuje się ze to Globalbus i  wallace którzy jadą na Katowice zbierając trochę gmin po drodze, razem z nimi dojeżdżam do Rybnika gdzie dołącza się kolega Krzysiek i wspólnie już kontynuujemy trasę do Chorzowa gdzie odprowadzamy kolegów spod Warszawy. Oni pojechali na nocleg niedaleko Świerklańca a my przez Katowice i dolinkę 3 stawów do domu, gdzie melduję się ok godz 22 .

4 nowe gminy

Ostatnie przygotowania do powrotów
Ostatnie przygotowania do powrotów © włóczykij

Tytan na wylotówce z Prudnika
Tytan na wylotówce z Prudnika © włóczykij

Zamek w Mosznej
Zamek w Mosznej © włóczykij

Właśnie przejeżdżamy przez zamknięty most na Odrze
Właśnie przejeżdżamy przez zamknięty most na Odrze © włóczykij

Nie ma to jak podręczne zapasy w torbie na kierownicy :)
Nie ma to jak podręczne zapasy w torbie na kierownicy :) © włóczykij

A tutaj nie pełny zarys trasy powrotnej:

Kategoria Zlot Rowerowy

wloczykij
| 22:00 środa, 21 maja 2014 | linkuj tempo dobre rzeczywiście dobre :) sam byłem pod wrażeniem ze udało mi sie wjechać na pradziada a na drugi dzień w dobrym tempie walnąć przeszło 200 km
LeeFuks
| 13:19 środa, 21 maja 2014 | linkuj i tempo całkiem, całkiem. Fajnie, że poznałes ciekawych ludzi na zlocie.no i kapcia nie złapałes, to też się liczy ;-P
limit
| 09:32 środa, 21 maja 2014 | linkuj Piękny dystans. I fajnie, że było z kim po drodze pojechać bo to zawsze weselej.
wloczykij
| 12:33 wtorek, 20 maja 2014 | linkuj Nic ciekawego tam nie ma a do tego chcą kasa za wstęp doparku
gizmo201
| 11:07 wtorek, 20 maja 2014 | linkuj Zamek w Mosznej muszę się tam ponownie wybrać

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edzaj