Kielce zdobyte! | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Podjazdy:746 m
Kalorie: 4926 kcal

Kielce zdobyte!

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 16

Wyjazd był planowany do Warszawy tak aby pykło idealnie 300km, lecz sam nie wiem czemu pojechałem na Kielce, w sumie tez fajnie. tyle że od początku nic nie szło po mojej myśli: najpierw przestawili czas, co już skróciło mój sen o godzinę, potem zaspałem i wyjechałem dopiero o 7 i tak cały dzień coś ciągle było nie po mojej myśli.
Trasa: Ruda Sląska - Chorzów - Siemianowice - Czeladź - Będzin - Dąbrowa Górnicza - Łazy - Ogrodzieniec - Pilica - Żarnowiec - Sędziszów - Jędrzejów - Chęciny - Kielce

Po dzisiejszej trasie mam następny powód by lubić drogi krajowe.
Przy drogach krajowych nie ma tylu małych wstrętnych psów, a jak są to rozjechane :)
Dziś uciekałem z 15 razy, raz nawet 45km/h po płaskim miałem :) z 30kg sakwami :)

ps. Filip dziś mijałem z 7 radiowozów i mandatu nie dostałem nawet upomnienia nie chcieli dać.

Następna wycieczka kierunek - Warszawa

Grzło dziś © man222
Kielce zdobyte!
Kielce zdobyte! © man222
Skończył swój żywot pod kołem taksówki w Katowicach
Skończył swój żywot pod kołem taksówki w Katowicach © man222

Fragment dzisiejszej wycieczki.

gizmo201
| 14:20 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj Mimo wszystko dalej krajówkami śmigam jak nie ma wyboru, a czas nagli.
| 14:17 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj Nie ma ale, ale uważałem dokładnie tak ja wy póki mnie nie trafili służbiści. Gadka była prosta wie pan co zrobił. Ja, że poboczem jadę, a oni że przekroczyłem linie ciągłą wjeżdżając na pobocze. Zero gadki z moje strony i jako tako udało się ubłagać. Kumpla chwycili na tej co na Częstochowę leci i nie miał tyle szczęścia tu była gadka o zagrożeniu życia i spowalnianie ruchu!
gozdi89
| 22:52 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj Filip ty to masz zawsze jakieś ale, Ja też zaliczam się do tych co im Policja uwagi nie zwracała jak sobie śmiało poboczem jechałem na drogach krajowych.

Co innego jak na krajówce lub innej niższej klasy drodze mamy znak B-9 lub jego kombinacje pochodne. No to wtedy nie ma zmiłuj jedynie zostaje nam chodnik by ten odcinek pokonać lub szukać drogi alternatywnej
LeeFuks
| 19:36 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj Piotrek,fajny wyjazd. Z tymi psami to się zgodzę, ale rekompensatą jest spokojniejsza i ciekawsza trasa. Coś za coś. Co do pobocza - to jeżeli nadaje się do jazdy (i nie jest na drodze ekspresowej lub autostradzie) to można z niego korzystać i już.Powodzenia następnym razem na trasie do Wa-wy
gizmo201
| 08:44 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj za co zostałem pouczony wtedy z resztą! Ze mną możesz się kłócić, ale już z policjantem nie! Jeździj dalej może w końcu się ci służbista jak mi trafi to zarobisz mandacik i zmienisz zdanie.
Póki się nie przekonasz na własnej skórze jak Ja wtedy o swojej słuszności rację od razu podejście zmienisz!
| 08:42 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj Pytanie czy możesz przekraczać linię ciągłą ? odpowiedź brzmi NIE, więc poboczem jechać nie możesz bo przekraczasz ową linię
wloczykij
| 08:20 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj limit - tylko raz :) nie było czasu więcej skakać :)
| 08:15 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj Filip ja nie wiem skąd ty bierzesz te przepisy to masz z Kodeksu drogowego:

Art 33.1a. W razie braku drogi dla rowerów lub drogi dla rowerów i pieszych kierujący rowerem jednośladowym jest obowiązany korzystać z pobocza, z zastrzeżeniem art. 16 ust. 5, a jeżeli nie jest to możliwe - z jezdni.
limit
| 08:12 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj I przyznaj się ile razy podchodziłeś do tego "No to hop!" :-]
gizmo201
| 07:20 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj Przepisy są dla wszystkich takie same! Że nie łapią to fajnie, mi zwrócili uwagę na DK 81, że spowalniam ruch i że przekroczylem linie ciągłą po to by jechać poboczem. Od tego czasu wolę unikać dróg krajowych gdzie mogą się doczepić lub nie. Za dyskusje mogą ekstra dorzucić mandat, po co kusić los lepiej drogami gdzie ruchu nie ma jechać gdzie to do niczego się nie mają przyczepić
pablo84
| 07:11 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj to miałeś tak akurat na pstryknięcie fotki :P

Szacun za taki fajny wypadzik...

<b>gizmo201</b> nad morze jak jechałem w tamtym roku też były momenty co jechało się ekspresówkami (np przed i we Włocławku albo Ciecocinku albo Toruniu) Też nas mijały radiowozy ale może że byliśmy przyklejeni do prawej strony pobocza to ich nie ruszało
wloczykij
| 06:58 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj limit z drogi widać ładnie go ale pędziłem na pociąg bo o 17 odjeżdżał ostatni bezpośredni do Katowic a na dworzec dojechałem o 16.50 :)
| 06:54 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj Rower to nie TIR! auto do lasu też wjechać nie może a rowerem jeździsz!
limit
| 06:08 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj A zamku w Chęcinach nie pstryknąłeś? Ładnie go z trasy powinno było widać.
gizmo201
| 05:30 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj "Prawo o ruchu drogowym nie zezwala na jazdę poboczem, mało tego, jest to bardzo niebezpieczne."
| 05:16 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj Hmm może fart może nie, ale gdy linia ciągła na poboczu to pobocze wg polskiego prawa nie można jechać chyba nawet się zatrzymać nie można. Dlatego tirom jadąc poboczem wlepiają mandaty

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losie