Jura Krakowsko-Częstochowska po raz pierwszy. | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59537.74 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Jura Krakowsko-Częstochowska po raz pierwszy.

Sobota, 17 sierpnia 2013 · dodano: 17.08.2013 | Komentarze 4

Kolejny dosyć spontaniczny wyjazd, bo zaplanowany o 7 rano po powrocie z nocki, postanowiłem się wybrać na JURĘ a z racji ograniczonego czasu do Częstochowy podjechałem pociągiem Kolei Śląskich, na miejscu byłem dopiero po 12 i to już skreślało mój dzisiejszy plan powrotu do domu rowerem i dlatego wracając również wspomogłem się Kolejami Śląskimi wsiadając do Pociągu w Myszkowie. Drogę powrotną umilał mi stary żołnierz z Częstochowy, który jechał do Sosnowca do brata.

Trasa: Częstochowa - Mstów - Święta Anna - Przyrów - Janów - Złoty Potok - Żarki - Myszków

Dziś nie typowo zaczynałem w Częstochowie © man222

Nie przepadam za drogami wojewódzkimi ale tu jechało się super! © man222

Złoty Potok jeden z celów dzisiejszego wyjazdu, niestety pstrąga nie spróbowałem - czasu brakowało © man222

Pałac w Złotym Potoku, aż się rozmarzyłem :) © man222

Krystalicznie czysta woda... chciałem wskoczyć... ale znów ten czas © man222

Skałki wapienne były dziś oblegane z każdej strony © man222

Jaskinia Ostrężnicka... miały być ruiny zamku ale nie znalazłem :) © man222

A czekając na pociąg uzupełniałem kalorie:) © man222

Nowe Gminy: 6

A teraz na nockę do pracy :)

LeeFuks
| 07:54 poniedziałek, 19 sierpnia 2013 | linkuj bardzo fajna traska. Sam musze wreszcze ruszyć w te strony.. i gratuluję samozaparcia - wiem po sobie jak trudni czasami wygospodarowac chwilę na rower, ale co tam - jakoś trzeba sobie radzić
wloczykij
| 08:29 niedziela, 18 sierpnia 2013 | linkuj completny - mieścinka fajna a gminki przy okazji wpadają, w załozeniu na ten rok miałem zaliczyć wszystkie z woj. śląskiego ale już wiem że się nie uda.

pablo84 - pozostaje mi tylko między pracą jeździć bo weekendy też rzadko mam wolne, a urlopu już nie ma...
pablo84
| 20:16 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj ja z Cyklozą jechałem Jurę od drugiej strony i jak narazie mamy przejechaną do Morska. Drugi etap będzie właśnie od Morska do Częstochowy. A tak swoją drogą masz zdrowie jeździć tak po robocie /no chyba że chodzisz na szychta sie kimnąć/ :)
completny
| 20:00 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj Byłem w Złotym, fajna mieścina ;) Widzę że gminy kosisz powoli sobie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iaiwr