Nie utopiona Marzanna | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Nie utopiona Marzanna

Niedziela, 17 marca 2013 · dodano: 17.03.2013 | Komentarze 1

Piękny słoneczny dzionek od samego rana, mimo minusowej temperatury jedzie sie super. Najpierw na Paniowy gdzie jestem umówiony z Andrzejami, ale ze jechałem spóźniony oni pojechali dalej nie czekając dłużej na mnie. Doganiam ich już na Zamku w Chudowie i w dalszą drogę ruszamy dalej ale razem dojeżdżamy tylko ze Żernicy, gdzie przy prędkości 50 km,h wjeżdżam w małą dziurę i rozwalam dętkę w 4 miejscach a do tego krzywię felgę. Nie pozostaje mi nic innego jak powrót z buta w stronę Gliwic po ok 6 km docieram do Auchana niestety tam nie dostaję dętki do mojego koła ale zaopatruję się w zestaw łatek i na parkingu próbuje kleić to co zostało z dętki, w między czasie podjeżdża samochód i wysiada z niego facet który oferuje pomoc, ale ja mając prawie sklejoną dętkę rezygnuje pomocy. Następnie podjeżdża kolejny facet z żoną który również oferuje pomoc, ale zapytany o dętkę mówi że zazwyczaj wozi samochodem ale teraz niema, jeszcze chwile zastanawia się gdzie w pobliżu znajduje się jakiś sklep, lecz chyba takiego w okolicy nie było, ja mu dziękuję za zainteresowanie, czekam jeszcze chwile i próbuję napompować koło. Lecz widocznie popełniłem jakiś błąd i powietrze z dętki ucieka nadal - w sumie się nie dziwię dwie takie ogromne dziury że kciuki by się zmieściły. Długo się nie zastanawiając pcham rower w stronę Centrum Gliwic, po reklamach widzę DECATHLON - 10km (hehehe) no cóż pcham dalej. Ok 14 docieram do sklepu i zakupuję dętki oraz napój. Po wymianie ruszam czym prędzej w stronę domu, gdyż głód już doskwiera. Po chwili dojeżdżam do DK 44, droga dosyć uciążliwa ale w niedziele jeździ się super bo samochodów mało - ale nie dziś, ogromny wiatr prosto w twarz zepsuł mój nastrój całkowicie, prędkością 19-22 km/h - na szosie! większości z górki docieram do Halemby gdzie wstępuję po mały prowiant do Biedronki. Z stamtąd szybciutko do domu.

Aha a marzanny oczywiście nie utopiłem więc zima pewnie wróci :P