W poszukiwaniu baranów!! A dziki mnie spotkały | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59503.80 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:Long Way

W poszukiwaniu baranów!! A dziki mnie spotkały

Wtorek, 7 kwietnia 2015 · dodano: 07.04.2015 | Komentarze 5

Z racji ostatniego dnia wolnego postanowiłem sobie walnąć trochę dłuższą trasę ale że w planach nie miałem nic ciekawego to pokręciłem się po okolicy. Po drodze spotkałem dwa martwe psy w workach foliowych w rowach melioracyjnych - to w okolicach Chudowa, następnie kolejne martwe zwierze to dzik, nieopodal Zabrza. Za spokojny byłby to dzień tak wiec w dalszej podróżny spotkałem "nimfę" leśną - czyli kobietkę która się nie chami. A jakby tego było mało to w dolinie rzeki Jamnej wyszły mi na drogę 4 dziki, gdzieś 200 m ode mnie, zazwyczaj w takiej sytuacji dziki uciekały gdzie pieprz rośnie ale ty razem było inaczej... Dwa z nich rozpędziły się i biegły wprost na mnie. Jak nazłość nie było żadnego drzewa aby się wspiąć, pozostał odwrót... uciekałem niczym przed średniej wielkości psem... po 300 m odpuściły a ja dostrzegłem z 10 całkiem malutkich dziczków mających ok 20 cm wzrostu. Tak wiec poznałem przyczynę ich ataku na mnie :)

Remiza w Bujakowie
Remiza w Bujakowie © włóczykij

Zamek w Chudowie to najbliższy tego typu zabytek
Zamek w Chudowie to najbliższy tego typu zabytek © włóczykij

Przyszła ta pora roku kiedy to piwo najlepiej smakuje na dworze
Przyszła ta pora roku kiedy to piwo i kebab najlepiej smakują na placu © włóczykij

Mariotruck
| 18:02 środa, 8 kwietnia 2015 | linkuj Na wiosnę mają warchlaki i tylko wtedy są niebezpieczne . za jakiś miesiąc , dwa nie będzie już problemu. A klaskanie lochy z warchlakami nie odstraszy niestety
wloczykij
| 13:02 środa, 8 kwietnia 2015 | linkuj Nie było czasu klaskać...a tym bardziej hamować z piskiem... teraz będę jeździł przez ten las ze strachem :)
Ksiegowy
| 19:34 wtorek, 7 kwietnia 2015 | linkuj Na dziki najlepiej działa: ooooookuuuuuuurwaaaaaa i pisk opony... szosowe mniej piszczą;) Ostatnio po zmroku jechaelm i gromadkę spotkałem... a może to gromadka spotkała mnie;D na środku szosy! CIEMNOŚĆ!
limit
| 19:19 wtorek, 7 kwietnia 2015 | linkuj Podobno klaskanie odstrasza dziki. Tak na jednym z bikestatowych blogów kiedyś przeczytałem. Może przetestujesz przy następnej okazji? ;-p
Bod10
| 18:43 wtorek, 7 kwietnia 2015 | linkuj Może te dziki miały smak na Łomże ;-) Ja dzisiaj spotkałem w dolinie Jamny jedynie małą sarenkę.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa glebo