Pojechoł Ślązok do Warszawy :) | wloczykij.bikestats.pl Podróże duże i małe...

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wloczykij z wioski Ruda Ślaska. Mam przejechane tylko59343.35 kilometrów w tym 5910.01 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.43 km/h i się wcale nie chwalę.

Pojechoł Ślązok do Warszawy :)

Niedziela, 13 lipca 2014 · dodano: 15.07.2014 | Komentarze 8

To miał być nisko budżetowy wyjazd do stolicy, w planach było zobaczyć jak najwięcej za jak najmniej wydanych złociszy.
Po części plan się udał bo na bilety autobusowe wydałem 4zł ( dojazd i powrót) + 13 zł kebab (jeden z celów wycieczki) + Fanta 3,99zł. Udało mi się zobaczyć sporą część Warszawy a ponadto aby zabić trochę czasu wyjechałem na południe do miejscowości Góra Kalwaria. Po powrocie do stolicy spotkałem się  z Danielem (LeeFuks) który oprowadził mnie dokładnie po zakamarkach Warszawy. W Warszawie byłem od 4.30 do 20.00 zobaczyłem bardzo dużo wiec wyjazd można zaliczyć do udanych. Wiecej na zdjęciach:

Witamy w stolicy

Basen Narodowy widok zza Wisły © włóczykij

Kolumna Zygmunta -  jedna ze starszych kolumn leżąca nieopodal zamku
Drugi trzon Kolumny Zygmunta zniszczony w 1944r © włóczykij

Zamek i kolumna o poranku
Zamek i kolumna o poranku © Włóczykij

Basen Narodowy :)
Basen Narodowy :) © włóczykij

Most Poniatowskiego – zbudowany w latach 1904–1914 most przez Wisłę w Warszawie
Most Poniatowskiego – zbudowany w latach 1904–1914 most przez Wisłę w Warszawie © włóczykij

Kościół Zbawiciela, stojący przy placu, któremu dal nazwę, jest jednym z nielicznych ocalałych zabytków przedwojennej Warszawy © włóczykij

Nie miałem ze sobą zapałek
Nie miałem ze sobą zapałek © włóczykij

Smacznego mała
Smacznego mała © włóczykij

Działko przeciwlotnicze
Działko przeciwlotnicze - Góra Kalwaria © włóczykij

Szyneczka turystyczna z prowizoryczną łyżeczką
Szyneczka turystyczna z prowizoryczną łyżeczką © włóczykij

Świątynia Opatrzności
Świątynia Opatrzności © włóczykij

Podjazd do wpychania rowerów
Podjazd do wpychania rowerów © włóczykij

Muzeum wojska Polskiego
Muzeum wojska Polskiego © włóczykij

Wybieg dla niedźwiedzi niemal w centrum miasta
Wybieg dla niedźwiedzi niemal w centrum miasta © włóczykij

Syrenka wersja oryginalna

Widok z Pałacu Kultury i Nauki
Widok z Pałacu Kultury i Nauki © włóczykij

pablo84
| 20:59 środa, 16 lipca 2014 | linkuj czyli trzeba mieć szczęcie... bo można doczekać się busa zaćokaże się że i tak nim się nie pojedzie :/
wloczykij
| 13:51 środa, 16 lipca 2014 | linkuj Zależy od kierowcy (jego humoru) od obłożenia danego kursu (jak jest dużo ludzi na danym kursie to ciężko wepchać rower). Oficjalnie rower powinien być złożony tzn odkręcone pedały i koła i ponadto zabezpieczony np folią lub w pokrowcu. Ale czasami jak jest miejsce to wezmą w całości:)
Goofy601
| 13:46 środa, 16 lipca 2014 | linkuj Genialnie! A z rowerem problemu nie robią?
wloczykij
| 08:39 środa, 16 lipca 2014 | linkuj Aparat to Canon 600D w tym wypadku z KITowym obiektywem
A do stolicy dojechałem POLSKIM BUSEM - czasami wrzucają bilety za 1zł, trzeba po prostu polować :-)
Goofy601
| 07:21 środa, 16 lipca 2014 | linkuj A to dopiero egzotyczna wyprawa :) Zwiedziłeś chyba większość charakterystycznych miejsc :) Zdjęcia piękne.
Dołączę się do pytań - jak dotarłeś do stolicy za 4zł??

Pozdrawiam :)
pablo84
| 23:06 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj aaaa i tak jeszcze jedno question... jakim aparatem robisz focisza? bo elegancko skoloryzowane są w doświtlonych miejscach :)
| 23:04 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj zgadzam się z Limitem. A po zdjęciach widać że faktycznie dużo pozwiedzałeś... W tamtym roku przejeżdzałem przez Warszawkę jadąc szlakiem Wiślanym i też trochę się zobaczyło prowadzonym przez BSowego kolegę <b>lukasz78</b> ( lecz to na pewno nie to samo co jeżdzić cały dzień wokół komina ). Pozazdrościć
limit
| 17:41 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj Jak ktoś prowadzi to inaczej się po tak dużym mieście wędruje. Samemu człowiek traci mnóstwo czasu. Ładna wycieczka. A ten Basen Narodowy to już chyba zostanie aż go za jakieś 50 lat nie zburzą żeby coś nowego postawić.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiek